در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یک دستگاه کامیون حامل حدود ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد. 
کد خبر: ۱۰۲۲۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 15 January 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ " محمد عقیل سلگی"رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در این باره گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان روز گذشته از تردد یک دستگاه خودروی کامیون حامل سوخت قاچاق در یکی از محورهاي مواصلاتي شهرستان اراک مطلع شدند.
وی افزود: با آغاز اقدامات تخصصی پلیس برای شناسایی و توقیف این خودرو در زمان تردد در محورهای مواصلاتی، سرانجام تیمی از ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در محور "اراك- قم" این خودرو را شناسایی و متوقف کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت:مأموران در بازرسي از کامیون توقیفی موفق به کشف حدود۷ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز شدند.
سرهنگ محمد عقیل سلگی با اشاره به تحویل سوخت قاچاق کشف شده در این عملیات به شرکت ملی فرآورده های نفتی، یادآورشد: ارزش محموله سوخت قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی ۸۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبازره با انواع کالاهای قاچاق به منظور حمایت پایدار از تولیدات ملی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار